onsdag 15 april 2009

Kontaktannonser #4

Det var alldeles för länge sedan jag hängav mig åt min fascination för kontaktannonser, så här kommer ett axplock ur senaste "mitt i Östermalm":

"57, börjar bli gammal. Att vara med på tv4 Talang, blivit stoppad. Ingen ide att försöka, söker en kvinna som kan hjälpa att medverka. Två som anmäler sig, annorlunda behandlad. Kan bli något med."

"På jobbet sa de "Varför ska du vara ensam, du som har så många intressen och är glad. Du har en fantastisk humor och bil." Vill gärna träffa dig."

"Ung man 172 cm lång, 110 kg söker dig är lekful(sic)"

Och, slutligen, min favorit:

"Jag är svensk man på 45 år jag efterlyser dig kvinna i mycket mogen ålder. Våra blickar möttes vid Götgatan utanför Myrorna. Du var lite kortare med kurviga former och uppsatt hår. Detta var våren 2008."

Inga kommentarer: